Въпроси и отговори
1. Как работи сайтът?
Ние в НямаВреме.БГ работим усилено да предоставим на всички Вас всеки ден невероятно изгодни промоции с намаления до 90%!
- В горната лява част на сайта имате търсачка, след въвеждане на дестинация и период ще ви излезнат актуалните промоции.
- Натиснете бутон "Запази" и попълнете формуляра, изберете начина на плащане и след това кликнете върху "Продължи".
- Прегледайте данните по резервацията, които сте попълнили. Ако сте допуснали грешка, я поправете. Кликнете върху "Продължи".
Платете Вашата резервация:
- Чрез дебитна/кредитна карта: 100 % сигурно, лесно и бързо можете да платите с Вашата кредитна карта Visa или Mastercard, както и чрез дебитната си карта Visa Electron или Maestro. Плащането следва да бъде направено до 3 дни.
- На каса на Изипей: Улеснено плащане в брой на една от 1500-те каси на Easypay (Изипей АД) в цялата страна. Каси на Изипей има и в повечето клонове на Първа Инвестиционна Банка, Office 1 Superstore, Централна Кооперативна Банка, Д Банк, ТексимБанк, Билла, Пикадили, Фантастико и др. Плащането следва да бъде направено до 3 дни.
- Плащане чрез Epay.bg: ePay.bg е единственият в България сертифициран от VISA и MasterCard "Доставчик на платежни услуги, който фигурира в списъка от доставчици, публикуван на сайтовете на VISA и MasterCard. Можете да платите от регистрирана карта или микросметка. Плащането следва да бъде направено до 3 дни.
- С банков превод: Нареждане на банков превод към сметка на NiamaVreme от всяка банка в България.На следващата стъпка ще получите нашия IBAN номер и подробни инструкции за плащането. Плащането следва да бъде направено до 2 дни.
- Плащане на банкомат: Използвайте Вашата дебитна или кредитна карта и платете през един от 800-те банкомата чрез т.нар. B-Pay меню. Плащането следва да бъде направено до 3 дни.
- На място в офис на адрес: гр. София, ул. Майор Първан Тошев 21-23. Плащането следва да бъде направено до 2 дни.
След закупуване на ваучер, ще получите имейл, с искане за въвеждане на данните на пътуващите в системата.
2. Как мога да съм сигурен, че няма да злоупотребите с личните ми данни?
Ние декларираме, че данните Ви са защитени съгласно Закона за защита на личните данни и се съхраняват съгласно нормативните изисквания. Съхраняваните от Оператора лични данни ще бъдат използвани единствено за целите, за които последните са предоставени, като няма да бъдат предоставяни на трети лица. Вие имате право по всяко време да изтриете профила си, с което съответно автоматично ще се премахнат и личните Ви данни.
3. Сключва ли се договор за пътуването/ настаняването?
Да, при заяване на ваучери от всяка оферта е необходимо да се запознаете и съгласите с Условията за ползване, Начините на плащане, Общите условия, както и Основните права на туриста, те имат силата на договор и допълнителен такъв не се сключва.
4. Какво става след като платя?
След като извършите плащането и то бъде потвърдено на посочения от Вас e-mail адрес ще получите автоматични имейл, които удостоверява полученото от нас плащане и втори имейл, с искане на данните на пътуващите. След подаването на информацията за пътуващите, Туроператора по офертата, в рамките на 48часа ще препотвърди резервацията ви и ще ви издеде туристически ваучер, който е необходимо да представите на рецепция, при настаняване в хотела. При невъзможност да бъде потвърдена резервацията ви, сумата ви се възстановява или ви се предлагат алтернативни варианти за настаняване.
В случай, че резервирате самолетна екскурзия, слез заплащане и въвеждане на данните на пътуващите, ще получите имейл от Туроператора, че резервацията Ви е потвърдена и до 5 дни преди датата на отпътуване ще получите пълен пакет с документи и информация по пътуването.
5. Какво представлява самия ваучер?
Ваучерът е документът, който представяте на обслужващия персонал, за да може да се възползвате от съответния продукт или услуга. На него за изписани всички параметри на офертата, както и инструкции за използването му.
6. Мога ли да се откажа в последния момент и да ми бъде възстановена сумата на ваучера?
Да, можете да се откажете по всяко време, но трябва да се съобразите с таксите за анулация. Условията и таксите за анулация са описани във всяка оферта и в Общите условия.
В случай, че имате сключена застраховка Отмяна на пътуване, можете да изискате пълно възстановяване на всички внесени суми от застрахователя при който е сключена застраховката.
7. Вече платих ваучера, но не съм го получил. Каква е причината?
Срокът за издавене на туристическите ваучери е 48 часа (в работни дни), след заплащане и изпращане на данни за пътуващите. Забавяне може да се получи само ако сте избрали банков път като начин за плащане, тъй като при банковите преводи отразяването на постъпилите средства може да се забави до 24 часа.
Ако все пак не получите ваучера и след тези 48 часа моля да се свържете с нас.
8. Включено ли е ДДС в цената?
Цената на всеки ваучер е крайна, т.е с включено ДДС.
9. Необходим ли е минимален брой участници, за да стане дадена оферта активна?
Във всяка оферта е описано дали има минимален брой за осъществяване на пътуванетол. В общия случай, не е необходим минимален брой участници, но ваучерът може да бъде използван само в периода на валидност.
10. Ако пътувам в чужбина с дете какви документи трябва да нося за детето?
Независимо дали ще пътувате за страна членка или не на ЕС задължително трябва да носите международен паспорт на детето, дори и да е с двамата родители + 2 копия от акт за раждане, които може да Ви се поискат на границата.
В случай, че детето пътува с един от двамата родители, е неободхимо нотариално заверено пълномощно от родителя, който няма да пътува.
11. Не съм доволен от предоставените удобства и/или услуги от хотела, за който имам закупен ваучер. Какво да направя?
Необходимо е да се свържете с представител на Туроператора своевременно, за да се подобрят условията/услугите, от които не сте доволни. В случай, че е невъжможно отстраняването на проблемите своевременно, е необходимо да опишете какво не е наред по време на престоя ви под формата на оплакване и служител на хотела да завери документа ви, с оглед удостоверяване на достоверността му. При завръщането ви, моля да ни изпратите оплакването, за да предявим официална претенция към хотела и да ви съдействаме за опезпечение.
12. Искам да анулирам резервацията си, какво да направя?
В случай, че решите да прекратите договора си и да анулирате резервацията си е необходимо да декларирате желанието си по имейл или писмено в офиса ни. Таксата за анулиране на резервацията е описана в Договора/Общите условия, които сте получили по имейл, към датата на резервацията си.
13. Трябва ди да сключвам застраховка Отмяна на пътуване?
Препоръчваме Ви да сключите застраховка Отмяна на пътуване, тъй като при настъпване на застрахователно събитие, което възпрепятства пътуването Ви, имате право да получите задържаните като неустойка средства. Тази застраховка не е задължителна.
Избери оферти
Предложения