Свежи предложения на изгодни цени, директно в твоята поща. Не ги пропускай! Абонирай се тук

Въпроси и отговори

 

1. Как работи сайтът?

Ние в НямаВреме.БГ работим усилено да предоставим на всички Вас всеки ден невероятно изгодни промоции с намаления до 90%!

  • В горната лява част на сайта имате търсачка, след въвеждане на дестинация и период ще ви излезнат актуалните промоции.
  • Натиснете бутон "Запази" и попълнете формуляра, изберете начина на плащане и след това кликнете върху "Продължи".
  • Прегледайте данните по резервацията, които сте попълнили. Ако сте допуснали грешка, я поправете. Кликнете върху "Продължи".

Платете Вашата резервация:

  • Чрез дебитна/кредитна карта: 100 % сигурно, лесно и бързо можете да платите с Вашата кредитна карта Visa или Mastercard, както и чрез дебитната си карта Visa Electron или Maestro. Плащането следва да бъде направено до 3 дни.
  • На каса на Изипей: Улеснено плащане в брой на една от 1500-те каси на Easypay (Изипей АД) в цялата страна. Каси на Изипей има и в повечето клонове на Първа Инвестиционна Банка, Office 1 Superstore, Централна Кооперативна Банка, Д Банк, ТексимБанк, Билла, Пикадили, Фантастико и др. Плащането следва да бъде направено до 3 дни.
  • Плащане чрез Epay.bg: ePay.bg е единственият в България сертифициран от VISA и MasterCard "Доставчик на платежни услуги, който фигурира в списъка от доставчици, публикуван на сайтовете на VISA и MasterCard. Можете да платите от регистрирана карта или микросметка. Плащането следва да бъде направено до 3 дни.
  • С банков превод: Нареждане на банков превод към сметка на NiamaVreme от всяка банка в България.На следващата стъпка ще получите нашия IBAN номер и подробни инструкции за плащането. Плащането следва да бъде направено до 3 дни.
  • Плащане на банкомат: Използвайте Вашата дебитна или кредитна карта и платете през един от 800-те банкомата чрез т.нар. B-Pay меню. Плащането следва да бъде направено до 3 дни.
  • На място в офис на адрес: гр. София, ул. Рикардо Вакарини, бл № 1, офис 3. Плащането следва да бъде направено до 3 дни.

След закупуване на ваучер, моля да уточните дните на Вашия престой на следния телефон: 02-866-16-49

 

2. Как мога да съм сигурен, че няма да злоупотребите с личните ми данни?

Ние декларираме, че данните Ви са защитени съгласно Закона за защита на личните данни и се съхраняват съгласно нормативните изисквания. Съхраняваните от Оператора лични данни ще бъдат използвани единствено за целите, за които последните са предоставени, като няма да бъдат предоставяни на трети лица. Вие имате право по всяко време да изтриете профила си, с което съответно автоматично ще се премахнат и личните Ви данни.


3. Какво става след като платя?

След като извършите плащането и то бъде потвърдено на посочения от Вас e-mail адрес ще получите автоматични ваучери, които трябва да представите на доставчика по офертата. След представянето им на Туроператора по офертата, в рамките на 48часа, същият ще препотвърди резервацията ви и ще ви издеде туристически ваучер, който е необходимо да представите на рецепция, при настаняване в хотела. При невъзможност да бъде потвърдена резервацията ви, сумата ви се възстановява или ви се предлагат алтернативни варианти за настаняване.

 

4. Какво представлява самия ваучер?

Ваучерът е документът, който представяте на обслужващия персонал, за да може да се възползвате от съответния продукт или услуга. На него за изписани всички параметри на офертата, както и инструкции за използването му.


5. Мога ли да се откажа в последния момент и да ми бъде възстановена сумата на ваучера?

Не. След като веднъж бъде извършено плащането няма да има възможност за възстановяване на сумата.
 

6. Вече платих ваучера, но не съм го получил. Каква е причината?

Забавяне може да се получи само ако сте избрали банков път като начин за плащане, тъй като при банковите преводи отразяването на постъпилите средства може да се забави до 24 часа. В момента, в който сумата постъпи по наша сметка, ваучерът ще Ви се издаде автоматично.

При който и да е от другите начини за плащане би следвало да получите ваучера до 5 минути след извършване на плащането.


Ако все пак не получите ваучера и след тези 24 часа моля да се свържете с нас.
 

7. Включено ли е ДДС в цената?

Цената на всеки ваучер е крайна, т.е с включено ДДС.

 

8. Необходим ли е минимален брой участници, за да стане дадена оферта активна?

Не е необходим минимален брой участници, но ваучерът може да бъде използван само в периода на валидност.

 

9. Ако пътувам в чужбина с дете какви документи трябва да нося за детето?

Независимо дали ще пътувате за страна членка или не на ЕС задължително трябва да носите международен паспорт на детето, дори и да е с двамата родители + 2 копия от акт за раждане, които може да Ви се поискат на границата.

В случай, че детето пътува с един от двамата родители, е неободхимо нотариално заверено пълномощно от родителя, който няма да пътува.

 

10. Не съм доволен от предоставените удобства и/или услуги от хотела, за който имам закупен ваучер. Какво да направя?

Необходимо е да се свържете с представител на Туроператора своевременно, за да се подобрят условията/услугите, от които не сте доволни. В случай, че е невъжможно отстраняването на проблемите своевременно, е необходимо да опишете какво не е наред по време на престоя ви под формата на оплакване и служител на хотела да завери документа ви, с оглед удостоверяване на достоверността му. При завръщането ви, моля да ни изпратите оплакването, за да предявим официална претенция към хотела и да ви съдействаме за опезпечение.

Търси оферти

Филтър

X
X

Свежи предложения на изгодни цени, директно в твоята поща. Не ги пропускай, абонирай се